Mad Clip – Μια μουσική για μια ζωή στα άκρα

Ακόμη και όσοι ενδεχομένως δεν είχαν ακούσει ποτέ ξανά τη λέξη trap, τις τελευταίες μέρες εξοικειώθηκαν, ίσως και να έχουν ενημερωθεί λεπτομερώς για τους περίεργους αυτούς ήχους που δημιουργούν τα είδωλα της εποχής. Από το youtube ή άλλες ψηφιακές πλατφόρμες παρακολούθησαν τη μουσική η οποία απέκτησε φανατικούς θαυμαστές, κυρίως εφήβους, σε όλο τον κόσμο. Δεν ήταν καλή η αφορμή που αναζωπυρώθηκε το ενδιαφέρον για αυτό το είδος της μουσικής με τους σκληρούς στίχους και τα επαναλαμβανόμενα μουσικά μοτίβα. Ενα από τα πιο λαμπερά αστέρια της δημοφιλούς αυτής σκηνής, ο Mad Clip, έφυγε ξαφνικά από τη ζωή όταν τα ξημερώματα της Πέμπτης στις 02.30 στη Λεωφόρο Αθηνάς, έξω από την Εκκλησία της Φανερωμένης, στη Βουλιαγμένη, το γρήγορο και πολυτελές αυτοκίνητό του προσέκρουσε σε δέντρο με σφοδρή ταχύτητα.

Ο 34χρονος κατά κόσμον Πίτερ Αναστασόπουλος περιέγραφε στα τραγούδια του βιώματα και επιθυμίες: δηλαδή μια ζωή στα άκρα. Εκανε το μότο του καλλιτεχνικό ψευδώνυμο. Το «Mad Clip» είναι το ακρωνύμιο της φράσης «Money and Drugs Can’ t Live in Poverty» (Λεφτά και Ναρκωτικά, Δεν Μπορώ να Ζήσω στη φτώχεια). Τα εφηβικά ring tones των κινητών έπαιζαν τα τραγούδια του όπως το «Κότερα» όπου υμνεί την καλή ζωή και την παραβατικότητα. «Μια ζωή ήμουνα dealer είχα γούστα ακριβά / Από πιτσιρικάς ήξερα τι ήθελα / Θέλω κότερα, ελικόπτερα, θέλω οικόπεδα / Γούστα ακριβά, έχω γούστα ακριβά Αποφεύγω φυλακή, πόδι μες το φέρετρο / Εδωσα την εντολή, τα μάτια μου στο έπαθλο». Μεσοαστικά όνειρα που τώρα αφηγούνται παιδιά με τατού και εκκεντρικά ντυσίματα, ενώ παλαιότερα, σε κάποια πίστα της παραλιακής, όπως γινόταν τις πάλαι ποτέ χρυσές εποχές, με τόνους λουλουδιών στα πόδια του /της λαϊκού αοιδού για τα καψούρικα τραγούδια του. Οι εποχές αλλάζουν και το Internet ανέδειξε σε πολλά είδη και πτυχές της ζωής άλλους πρωταγωνιστές. Ενας τέτοιος ήταν ο Mad Clip που δήλωνε ότι δεν τον ενδιέφεραν τα χρήματα και ότι αυτό που επεδίωκε είναι να αφήσει τη δική του ιστορία στην ελληνική τραπ.

Τον ρόλο του ο διάσημος trapper τον πήρε στα σοβαρά και έδωσε επιτυχίες πολλές, κάποιες εκ των οποίων μάλιστα τις μοιράστηκε με αστέρια από άλλα μουσικά είδη όπως η Ελένη Φουρέιρα. Με τη λεπτή, σχεδόν καρτουνίστικη φωνή, «χαμηλωμένη» – όπως οι περισσότεροι καλλιτέχνες του είδους -, με ρυθμό που συνδυάζει χιπ ποπ, ραπ, dup, ακόμη και στοιχεία της ποπ, με έμφαση στην επαναληπτικότητα των ρυθμών και των στίχων, ο Mad Clip άρχισε να κατακτά την κορυφή αυτής της βιομηχανίας θεάματος.

Πολύ σύντομα η αγάπη και η αποδοχή που γνώρισε από τον νεαρόκοσμο κυρίως τού έδωσαν τη δυνατότητα – χωρίς μάλιστα να έχει χώρο στα παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας όπως το ραδιόφωνο ή η τηλεόραση – να βάλει αυτός τους όρους στην trap σκηνή.

Αρχισε να ζει μια ζωή σαν και αυτή που αφηγείται στα τραγούδια του. Πριν από μερικούς μήνες, τον Φεβρουάριο, ο εκκεντρικός καλλιτέχνης απασχόλησε ξανά τα μέσα επικοινωνίας επειδή δεν σταμάτησε σε έλεγχο της Τροχαίας. Ακολούθησε κινηματογραφική καταδίωξη, ενώ μετά από λίγη ώρα οι αστυνομικοί τον προσήγαγαν, χωρίς τελικά να σχηματιστεί δικογραφία εις βάρος του.

Σε ένα στόρι του στο instagram ο Mad Clip – o λογαριασμός του έχει εκατοντάδες χιλιάδες ακολούθους – είχε αναφερθεί στην εμπλοκή του με την ελληνική αστυνομία, κάνοντας μάλιστα σχόλιο για τις υπερβολές των μέσων μαζικής επικοινωνίας. Δεν φάνηκε να τον απασχολεί σοβαρά. Εκείνος όπως έχει δηλώσει νοιαζόταν «να μπορεί να με ακούσει κάποιος κάποτε, να πει ότι ο Mad Clip ήταν ένα παλικάρι που έκανε κάτι…».