Οι Ειδικές αποστολές ανοίγουν τον φάκελο των κοινωνικών δικτύων και των μηχανών αναζήτησης.

Στο δεύτερο επεισόδιο της ερευνητικής εκπομπής της ΕΡΤ, η Μάχη Νικολάρα ερευνά πώς οι νέες μορφές επικοινωνίας σχετίζονται με τη στοχευμένη διαφήμιση.

Συνομιλεί με ερευνητές και ειδικούς που εξηγούν πώς οι γίγαντες της τεχνολογίας μετατρέπουν σε τρισεκατομμύρια τη γνώση που αποκτούν, καταγράφοντας τις κινήσεις μας στον ψηφιακό αλλά και τον φυσικό κόσμο.

Δείτε το το βίντεο