Take away: Τα δικαιώματα του καταναλωτή και η δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων

0
17

Ανακοίνωση εξέδωσε το υπουργείο Ανάπτυξης σχετικά με τα «Καταναλωτικά Δικαιώματα με τη μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος».

Στην ερώτηση για το ποια είναι τα δικαιώματα του καταναλωτή σε περίπτωση που το προϊόν που αγοράστηκε με την μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος πρέπει να επιστραφεί, το υπουργείο δίνει την ακόλουθη απάντηση: «Εφόσον διενεργήσατε αγορά μέσω οργανωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος και η σύμβαση συνήφθη από απόσταση με αποκλειστική χρήση ενός ή περισσότερων μέσων επικοινωνίας από απόσταση, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το τηλέφωνο, η τηλεομοιοτυπία ή το διαδίκτυο, μέχρι και τη στιγμή σύναψης της σύμβασης, τότε έχετε το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, ανεξαρτήτως του τρόπου παραλαβής του (με courier ή αυτοπροσώπως) και χωρίς άλλη επιβάρυνση, εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός εάν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος με το εν λόγω κόστος ή εάν ο προμηθευτής έχει παραλείψει να ενημερώσει τον καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό».