Ρεβεγιόν με περιορισμούς και δώρα click away

0
17

Πρωτόγνωρο θα είναι το ρεβεγιόν που θα κάνουμε στα σπίτια μας τα Χριστούγεννα και την πρωτοχρονιά. Στο τραπέζι θα βρίσκονται έως και εννέα άτομα, σε μια προσπάθεια να αποφευχθεί η διασπορά του ιού, καθώς οι επιδημιολόγοι κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου και εκφράζουν φόβους για νέα έκρηξη κρουσμάτων.

Γιορτές με κανόνες και μόνο με λίγα αγαπημένα πρόσωπα θα κάνουμε τα φετινά Χριστούγεννα.

Στις 24 και 25 Δεκεμβρίου όπως και ανήμερα και παραμονή πρωτοχρονιάς επιτρέπονται συναθροίσεις με ανώτατο όριο τα 9 άτομα που προέρχονται το πολύ από δύο οικογένειες.

Κατά τη διάρκεια του εορταστικού τραπεζιού εφόσον έχουμε καλεσμένους στο σπίτι καλό είναι να φροντίσουμε για τον σωστό αερισμό του χώρου

Οι καλεσμένοι όπως και οι οικοδεσπότες θα πρέπει να τηρούν όλους τους κανόνες υγιεινής με συχνό καθαρισμό χεριών, ενώ στο τραπέζι δεν θα πρέπει να μοιραζόμαστε τα ίδια σκεύη.

Ο Δημήτριος Παρασκευής Καθηγητής Επιδημιολογίας – Προληπτικής Ιατρικής, αναφέρει ότι: «προσπαθούμε να τηρήσουμε την απόσταση και να έχουμε διάταξη στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι ανάλογα με τα άτομα της οικογένειας, κα αν τυχόν κάποιο άτομα έχει συμπτώματα τότε να μην συνευρεθεί με άλλους την εποχή των εορτών..».

Σε ρυθμούς click away και drivethrough

To κέντρο της Αθήνας έχει βάλει τα γιορτινά του. Παρόλα αυτά λόγω των συνθηκών και με τα περισσότερα καταστήματα κλειστά λίγοι κάτοικοι θα απολαύσουν το εορταστικό κλίμα της πόλης.

Για να πάμε στο σπίτι που θέλουμε να κάνουμε ρεβεγιόν τις ημέρες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς θα πρέπει να στείλουμε μήνυμα με τον κωδικό 6 στο 13033. Θα πρέπει όμως να έχουμε επιστρέψει στην κατοικία μας το αργότερο μέχρι τις δέκα το βράδυ που ξεκινάει η απαγόρευση κυκλοφορίας, διαφορετικά απειλούμαστε με πρόστιμο.

Τα καταστήματα περιποίησης νυχιών επαναλειτούργησαν σήμερα και η λίστα αναμονής ήταν μεγάλη.

«Αναγκαζόμαστε να δουλεύουμε από τις 7 το πρωί έως τις 9 το βράδυ για να εξυπηρετήσουμε τον κόσμο», δηλώνει ο Θοδωρής Γκιόνης, ιδιοκτήτης καταστήματος.

Επίσημη πρώτη σήμερα και για το drivethrough.

Μόνο click away δεν είναι εικόνες όπως αυτή που νεαρός έχει μετατρέψει το πεζοδρόμιο σε… δοκιμαστήριο, αλλάζει πουκάμισα… μπλούζες… μέχρι και παντελόνι και ο πωλητής μέσα από την είσοδο του καταστήματος τον προμηθεύει με τα απαραίτητα. Αυτή και αντίστοιχες εικόνες έχουν προκαλέσει έντονες αντιδράσεις.

«Το εφαρμόσαμε επειδή δεν μπορούσε να ολοκληρωθεί μέχρι τα Χριστούγεννα η παραλαβή προϊόντων και επειδή τελμάτωσε η διαδικασία στις ταχυμεταφορές», αναφέρει ο Νίκος Παπαθανάσης, Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Λόγω των γιορτών, λόγω του αυξημένου φόρτου, έπρεπε να δοθεί λύση».

Η αγορά που λειτουργεί με click away βρίσκει σιγά σιγά ρυθμό.

Τα καταστήματα στο εσωτερικό τους έχουν μετατραπεί σε μια απέραντη αποθήκη…οι υπάλληλοι συνεχώς αμπαλάρουν δώρα και δέχονται τηλεφωνικές παραγγελίες.

«Το χουμε προγραμματίσει έτσι, έρχεται πελάτης κάθε 5 λεπτά, έχουμε ειδικό τετράδιο που γράφουμε τα ραντεβού», τονίζει ο Παναγιώτης Κουτσουμπός, ιδιοκτήτης καταστήματος.

«Ο τζίρος των Χριστουγέννων φτάνει το 60% και τώρα θα ‘μαστε ευχαριστημένοι αν φτάσουμε το 10%», αναφέρει ο Γιάννης Παπαδόπουλος, Πρόεδρος Ελλήνων Κατασκευαστών Παιχνιδιών και Αμαξών.

Μεγαλύτερες οι ουρές για παραλαβή προϊόντων σε καταστήματα πώλησης ηλεκτρονικών ειδών. Οι καταναλωτές δείχνουν τα στοιχεία της παραγγελίας τους στην ειδικά διαμορφωμένη είσοδο του καταστήματος και σε λίγα λεπτά το εμπόρευμα είναι στα χέρια τους.

Ο Βασίλης Κρομπάς, υποδιευθυντής καταστήματος ηλεκτρονικών ειδών, επισημαίνει πως: «Η δουλειά μας έχει αλλάξει ριζικά, από εξυπηρέτηση στο κατάστημα, η εξυπηρέτηση γίνεται πλέον έξω από το κατάστημα»

Παρά τη λειτουργία του click away, τη μερίδα του λέοντος καταλαμβάνουν ακόμη οι ηλεκτρονικές παραγγελίες, δηλώνουν οι φορείς της αγοράς.

Τι ισχύει αν κάποιος καταναλωτής έχει κάνει αγορά με την μέθοδο του Click away αλλά θέλει να επιστρέψει το προϊόν. Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει εντός 14 ημερών, με το χρόνο να μετράει από την παραλαβή, ενώ δεν παίζει ρόλο ο τρόπος παραλαβής. Το κόστος επιστροφής προϊόντων το πληρώνει ο προμηθευτής αν έχει συμφωνήσει ο ίδιος να επιβαρυνθεί, αν δεν έχει, ενημερώνει σχετικά τον καταναλωτή.

Ρεπορτάζ: Δήμητρα Σέκη, Μαίρη Σκανδάλη, Άκης Αθανασόπουλος

Πηγή: ΕΡΤ