Δεύτερη ημέρα εφαρμογής του μέτρου της άμεσης  παράδοσης- παραλαβής εκτός καταστήματος, click away, και οι σημερινές εικόνες έξω από τα καταστήματα της Θεσσαλονίκης, μαρτυρούν μειωμένη κίνηση στην αγορά.

 Επιφυλακτικοί με την εφαρμογή του μέτρου, εμφανίζονται οι καταναλωτές αλλά και οι πωλητές, καθώς οι περισσότεροι από αυτούς δεν διαθέτουν eshop.

Δυσκολίες παρουσιάστηκαν στην εφαρμογή του click away στην αγορά παιχνιδιών, με πολλά καταστήματα να κάνουν γνωστό στο καταναλωτικό κοινό ότι αδυνατούν να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους, καθώς δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν, εξαιτίας της ψηφιακής υποδομής που απαιτεί η νέα εφαρμογή αλλά και των μαζικών παραγγελιών. Οι έμποροι κάνουν λόγο για μία πρωτόγνωρη κατάσταση, η οποία ελπίζουν ότι θα ομαλοποιηθεί τις επόμενες ημέρες.

Με περιορισμούς επαναλειτουργούν από σήμερα τα κομμωτήρια. Μόνο κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού και, από ό,τι φαίνεται, με μεγάλη λίστα αναμονής. Είναι χαρακτηριστικό ότι στα περισσότερα από αυτά, τα ραντεβού έχουν κλείσει για  τις επόμενες τουλάχιστον δύο εβδομάδες, ενώ υπολογίζεται ότι σε κάθε επιχείρηση θα εξυπηρετούνται περίπου 50 πελάτες την ημέρα.

Η εφαρμογή του click away τέθηκε σε ισχύ την Κυριακή 13 Δεκεμβρίου και θα διαρκέσει έως τις 7 Ιανουαρίου 2021, με την προϋπόθεση να τηρηθούν στο ακέραιο οι προβλεπόμενοι όροι για την εύρυθμη λειτουργία του.

 

ΠΗΓΗ: ΕΡΤ3, ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΗΛΙΑΝΑ ΣΚΟΥΛΗ, ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΛΙΑ ΧΡΙΣΤΑΡΑ, ΣΤΕΛΙΟΣ ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΡΑΝΔΕΙΝΟΣ